Wij krijgen regelmatig vragen over de verschillende functionaliteiten binnen Nmbrs, de mogelijkheden zijn eindeloos. Hier onder hebben wij een aantal veel gestelde vragen beantwoord, staat jouw vraag c.q. antwoord hier niet bij? Bel 0493-316028 of e-mail salarissen@peelpartners.nl ons dan zodat wij deze alsnog kunnen beantwoorden.
Bij aanvang heb je van ons een activatie e-mail ontvangen, het e-mail adres waarop je deze hebt ontvangen dien je te gebruiken. Het wachtwoord heb je zelf moeten instellen.
Heb je deze gegevens niet meer in bezit bel of e-mail ons dan zodat wij nieuwe inlog gegevens aan kunnen maken.
Wat is mijn wachtwoord?
Deze heb je bij aanvang zelf aan moeten maken, wij kunnen deze dan ook niet inzien. Heb je deze gegevens niet meer in bezit bel of e-mail ons dan zodat wij nieuwe inlog gegevens aan kunnen maken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten:
Klik op de knop ‘Wachtwoord vergeten’ op de login pagina en je ontvangt dan per e-mail een nieuwe link om het wachtwoord in te stellen.
Wat zijn de eisen van het wachtwoord?
Minimaal 8 tekens
Minimaal 1 hoofdletter
Minimaal 1 kleine letter
Minimaal 1 cijfer
Minimaal 1 van deze symbolen !@#$%
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Via de knop acties of via jouw gebruikers profiel (rechts boven in het scherm) kies voor ‘Wachtwoord aanpassen’.
Ik gebruik een ander e-mail adres, wat nu?
Geef ons jouw nieuwe e-mail adres door zodat wij deze kunnen aanpassen, je ontvangt dan een nieuwe inloggegevens.
Ik krijg een ‘leeg’ scherm als ik ben ingelogd:
Je werkt dan waarschijnlijk met een verouderde internet browser zoals Explorer. Wij adviseren om gebruik te maken van: Microsoft Edge, Chrome of FireFox
Hoe kan ik mijn salarisstrook inzien?
Bij het inloggen zie je op de home pagina ‘Loonstroken per periode’, klik op ‘Meer’ en kies het juiste jaartal. Je kiest nu de juiste periode en ziet dan de loonstrook. Wanneer je op ‘Download deze loonstrook’ klikt zie je de originele PDF versie.
Hoe kan ik mijn Jaaropgave inzien?
Bij het inloggen zie je op de home pagina ‘Loonstroken per periode’, klik op ‘Meer’ en kies het juiste jaartal. Je kiest nu de verschillende periodes en onderaan ‘Jaaropgave’. Wanneer je op ‘Download PDF’ klikt zie je de originele PDF versie.
Hoe geef ik verlof door?
Via de knop acties kies je voor ‘verlof aanvragen’, hier geef je aan van welke ‘Groep’ uren het ingehouden dient te worden en geef je de juisten dag(en) door. Let op dat het totaal aantal uren klopt. Vul eventueel ‘Omschrijving’ in en kies voor opslaan.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Bij het inloggen zie je op de home pagina ‘Persoonlijke gegevens’, hier zie je de gegevens die bij ons bekend zijn. Om deze te wijzigen klik je op de knop rechtsboven in (3 streepjes), kies voor ‘Mutatieformulieren’. Hier kies je dan voor het formulier wat op dat moment van toepassing is. Doorloop de stappen en kies voor ‘Volgende’, nu kun je eventuele opmerkingen kwijt en kies voor ‘Verzenden’.
Hoe geef ik declaraties door?
Bij het inloggen zie je op de home pagina ‘Persoonlijke gegevens’, hier zie je de gegevens die bij ons bekend zijn. Om deze te wijzigen klik je op de knop rechtsboven , kies voor ‘Mutatieformulieren’. Hier kies je dan voor het onderwerp welke je wil aanpassen, doorloop de stappen en kies voor ‘Volgende’, in het volgende scherm kun je eventuele opmerkingen kwijt en dan kies je voor ‘Verzenden’.
Medewerkers App
Hoe download ik de app?
Via de appstore is de Nmbrs-ESS app gratis beschikbaar, zowel voor IOS als Android.
Na het downloaden vul je eerst het domein in: PeelPartners.nmbrs.nl. Daarna vul je eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in, kies een pincode en je kunt aan de slag.
Wat zijn mijn inlog gegevens?
Bij aanvang heb je van ons een activatie e-mail ontvangen, het e-mail adres waarop je deze hebt ontvangen dien je te gebruiken. Het wachtwoord heb je zelf moeten instellen.
Heb je deze gegevens niet meer in bezit bel of e-mail ons dan zodat wij nieuwe inlog gegevens aan kunnen maken.
Wat is mijn wachtwoord?
Deze heb je bij aanvang (desktop) zelf aan moeten maken, wij kunnen deze dan ook niet inzien. Heb je deze gegevens niet meer in bezit bel of e-mail ons dan zodat wij nieuwe inloggegevens aan kunnen maken.
Via het menu linksboven , kies voor ‘Instellingen’ en boven aan staat dan ‘Wachtwoord wijzigen’.
Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?
Via het menu linksboven , kies voor ‘Instellingen’ en boven aan staat dan ‘Pincode wijzigen’.
Hoe kan ik mijn salarisstrook inzien?
Bij het inloggen van de app zie je op de eerste pagina direct de laatste loonstrook. Ook kan je via het menu linksboven , kies voor ‘Loonstroken’ en hier zie je alle loonstroken
Hoe kan ik mijn Jaaropgave inzien?
Via het menu linksboven , kies voor ‘Loonstroken’ en hier zie je alle loonstroken. Om de jaaropgave van het voorgaande jaar te zien dien je onder aan de pagina van links naar rechts te swipen.
Hoe geef ik verlof door?
Via het menu linksboven , kies voor ‘Verlof’ en boven aan staat dan ‘Nieuwe aanvraag’.
Kies dan boven aan ‘Meer dan één dag’ of ‘Één dag’, vul de correcte data in en het aantal verlof uren met eventueel een omschrijving. Jouw werkgever krijgt dan het verzoek binnen en keurt deze goed of keurt deze af. Ook hier krijg je weer een bevestiging van.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Via het menu linksboven , kies voor ‘Mutatieformulieren’ en boven aan staat dan ‘Nieuw Mutatie formulier’. Kies dan onderaan de pagina voor ‘Wijzig adres’ of ‘Wijzig bankrekening’ of ‘Declaratieformulier’.
Hoe geef ik declaraties door?
Via het menu linksboven , kies voor ‘Mutatieformulieren’ en boven aan staat dan ‘Nieuw Mutatie formulier’. Kies dan onderaan de pagina voor ‘Declaratieformulier’.
Hier kun je dan ook direct een afbeelding uploaden.