Tja, de administratie. Het is waarschijnlijk niet de reden waarom je ondernemer bent geworden en toch hoort het erbij. Het inboeken van je administratie, opstellen van jaarcijfers en belastingaangifte doen… we snappen dat dit niet de leukste klussen zijn en dat je jouw tijd liever anders besteed.
Wij helpen je graag door (een deel van) jouw administratie uit handen te nemen. Samen bekijken we wat de mogelijkheden zijn om jouw administratie zo goed mogelijk in te richten. Denk bijvoorbeeld aan een handig programma voor het maken van verkoopfacturen, welke weer gekoppeld is aan het boekhoudpakket. Of aan het digitaal aanleveren van alle in- en verkoopfacturen. Daarnaast hebben we ook een handige app voor het aanleveren van je facturen.
Wanneer de administratie is ingericht kunnen we samen aan de slag. We zorgen ervoor dat jouw administratie up-to-date blijft en dat periodiek de aangiften omzetbelasting worden ingediend bij de belastingdienst . We signaleren adviespunten en houden je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Wanneer een boekjaar voorbij is zorgen we voor de jaarafsluiting, de jaarrekening en stellen we de fiscale aangiften op. Voordat we deze indienen bij de belastingdienst nemen we deze eerst uitgebreid met je door.
Onze financiële en fiscale specialisten zorgen ervoor dat je onder aan de streep zo min mogelijk belasting betaald!